Hannah Eleonora Marianne

Alla inlägg under december 2008

Av Hannah - 21 december 2008 23:01

Har nästan rimmat klart ni och känner mig nära stolt:) det blev riktigt bra i år om jag får säga det själv. Åkte till skövde med mickis och skaffade de sissta julklapparna, provade knivar( säger inte mer än så;) ) och fikade all in all mycket trevligt och på kvällen ringade fridag och så kom hon och stal lite bröd. Inte tråkigt det heller:) mer jobb och mer huvudvärk imorgon though, men det ska nog ordna sig det med..


kram!!


Hannah

Av Hannah - 19 december 2008 22:01

Höll på att somna bakom ratten, ingen, och denna gången höll det på att sluta illa...krockade nästan med en lycktstolpe. Nån centimeter ifrån bara. Visst att jag kör monsterjeep, men vafan liksom. det känns vell som att ta i tycker jag. Efterdet fick jag soppatorsk vid möbelköp för att jag glömmt att tanka och så kom det några puckon och tog kort på mig när jag stog och ringde efter hjälp. Idioter-.-


Känner mig sjuk, slö och hängig och vet inte om jag ska våga stanna hemma imorgon eller inte..


Skitspel!

Av Hannah - 18 december 2008 21:48

Bah..är så sjutk trött på att jobba, att behöva gå upp tidigt på morgonen, att behöva berätta för kunder vars pengar saknar vattenstämpel eller remsan hänger löst på att jag tyvärr inte kan ta emot dem. Så trött på att få skäll från kunderna som hävdar att "men sifforna syns ju". Men det hjälper inte om sifforna syns när resten av sedel ser ut som att den har överlevt blod, död och våldtäkt. Vill bara vara ledig mer än en stackars enstaka dag i veckan för att sedan jobba runt åtta dagar i rad, full fart bara. Känner mig som en urvriden torktrasa eller hur jag ska uttrycka mig. Orkar verkligen inget just nu, orkar inte köra bil för det känns som att man ska somna, orkar inte vara trevlig utan det leende och vänlighet man försöker ge kunderna känns bara påklistat. Orkar inte laga mat, orkar inte ta hand om mina änglar..orkar verklingen inget..jag är så trött att det känns som att jag skulle kunna sova i en halv evighet. Men sammtidigt som man är trött så finns det så mycket som man måste hinna med, få gjort och göra klart. Personer man borde höra av sig till  och träffa. Ta tag i saker som det känns som att man försummat och glömt bort. Som det känns nu kommer min första månad som 50% vara den bästa och lugnaste på länge. 


Mitt liv och namn är mediamarkt...

Av Hannah - 17 december 2008 21:11

 Har börjat jobba på mediamarkt i skövde och det är  det enda som hinns med nu för tiden, tragiskt nog så har min o så underbara blogg blivit lidande. Åker 09 och hemma 21, men är hyffsat lam efter en sådan dag. Det ska vell lugna ner sig efter jul när man går ner i procent. Men innan det så är det full rulle som gäller. Tycker inte att det är tråkigt på något sätt, snarare tvärt om men till och från nu så börjar det kännas som att man verkligen inte orkar mer och att man skulle vilja vara ledig lite mer än typ en dag i veckan...ledig två denna vecka så vem är jag till att klaga? det finns alltid de som har det värre.


Idag på min ledia dag har jag diskat all min disk som jag samlat på mig, grovstädat hela lägenheten+kattlåda, badat mina små änglar, hadlat mat och pysslat med julklappar som jag inte hunnit köpa klart för att jag suttit rödskjortad i kassa 3. Har även hunnit baka en kaka som blev kalr precis. vad som återstår att att göra sig av med alla kattsandskartonger som står och skräpar. 


Så det var min dag, ska försöka skriva snart igen:)


Håll er på mattan tills dess!


kramar hannah montana;)

Ovido - Quiz & Flashcards