Hannah Eleonora Marianne

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hannah - 22 oktober 2010 23:45

Har haft det så himla mysigt ikväll tillsammans med mina jurretjejer förutom de som åkte hem till sitt istället för att stanna i våldtäcktsstaden Örebro. Har dragit så sjukt många fruktansvärt olämpliga skämt ikväll, tänker inte ens nämna dem i bloggen. Haha, min underbara (?) humor lämnade tjejerna helt utan ord. Om det nu ska tolkas positivt, det går att ifrågasättas.


Kvällen började med bio, vi såg filmen "Himlen är så oskyldigt blå". Tyckte den var riktigt fin, välgjord och sevärd film. Men det höll på att inte bli nån bio alls ikväll eftersom att jag missat att om man betalade med företagsbiljett (fick av mamma när jag fyllde år) så skulle man även ha med denna. Hade tur och fick en "handgjord" biljett av en personal i kassan. Det kunde lika gärna varit så att jag inte fått komma in i biosalongen men jag hade tur och det löste sig bra ändå. Pluspoäng till personalen på SF i Örebro!


Efter bion blev det paj på donken! Sånt slår aldrig fel och vi blev kvar där tills ca 23.


Godnatt allihopa!


Ted Gärdestad – Himlen är oskyldigt blå

Av Hannah - 19 oktober 2010 22:28

Känner mig så trött och pessimistisk just nu. Så trött på den mörka hösten som gör allt mörkt och tråkigt, känns motigt att hålla sig positiv i sånt väder. Kan inte påstå att jag eg har något att vara missnöjd över. Har klarat alla moment hittils i skolan, läghenheten är asnajs, får träna och osvosv. Men trots att allt egentligen är skitbra och inte kan bli bättre så känns det ändå sammtidigt som att allt inte är så jävla bra. Fast jag själv inte riktigt vet varför, det är riktigt frusterande att det är så.


Jag skyller på mörkret, funderar på om jag inte borde skaffa mig en sollampa..

Ovido - Quiz & Flashcards