Hannah Eleonora Marianne

Alla inlägg under februari 2010

Av Hannah - 28 februari 2010 19:49


Massa promenerande, plugg och så höll jag på att glömma kvar kläder i tvättstugan..igen. Han få tag på dem, så ingen större skada skedd. Har suttit och pillat med morgondagens seminarieuppgifter nu på kvällen, har en hint om vad det handlar om. Dock inga benhårda paragrafer. Målarna kommer imorgon kl 07,30 så jag kommer att ha rättgott om tid till att titta på skräpet imorgon med...


Har gått ner mig bara lite i metallica..

Av Hannah - 28 februari 2010 10:11


Mina axlar hatar mig, känslorna är ömsesidiga. Vet inte om jag ska kalla det träningsvärk eller något annat men det känns som att de sitter uppe vid öronen, är stenhårda och gör sjukt ont. Men simma vill jag definitvt göra flera gånger, synd att det är så dyrt bara. 55:-/ tillfälle annat än de 30:- man får ge hemma. Tror det skulle finnas ett rabattkort men då kommer säker det att kosta massor och utöver detta måste man betala buss dit. Mellan 12:- och 24:- beroende på hur lång tid man tar på sig. Visserligen känns det rätt otroligt att man skulle ta längre tid på sig än 3h, men ändå. Kostar som minst 67:-, dyrt. Jag vill simma men inte betala, önskar man kunde göra som alla brandmän gjorde (eller som det såg ut iallafall) och planka in. Säker något som ingick i jobbet för dem, man kanske skulle ta och bli brandman för att få simma gratis?


Blev så förvånad över mig själv i morse, satt vid datan och tänkte att nu hade det varit kul att spela. Har inte viljat göra detta på jättelänge, hade kunna vara vadsom wow, kh, ff, fable eller bara det varit något. Tur för mig har jag varken tv eller wow, så det fick bli plugg istället. Frustration, känner mig sämst men gnälla hjälper ingenvart. Känns inte helt ok att lämna vo bara för att det är svårt, vill inte ens tänkte tanken egentligen men ändå kan jag inte riktigt låta bli. Klen och gnällig --> Jag..

Av Hannah - 27 februari 2010 13:51


Är trött och mätt. Har vait och simmat idag, var rätt länge sen senast vilket märktes rätt väl tyvärr. Borde ta tag i mig själv och komma igång med någon form av regelbunden träning. Men det är ju rätt bekvämt att sitta framför datan..jaja det löser sig. Funderar på om jag inte skulle dra dit imorgon med, var lugnt och skönt att simma på morgonen innan alla störiga barnfamiljer vaknat. Får se hur det blir. Efter en massa duktigt simmade längder blev det en tur på stan och jag fick äntligen köpt ett par långa mjukbyxor, hade turen att hitta ett par snygga svarta. Yay! Donken och sen springa till bussen..bra morgon!

Av Hannah - 26 februari 2010 22:57


Sjukt upp och ner dag detta varit, är dödstrött. Har verkligen ett humör som skiftar form som blixten ibland. Trött och sur på min bovärd för att de inte vill ge mig en fönsterbräda. Trodde sånt ingick i lgh men man kan ju inte bara anta heller. Skolan liknar ett oöverkomligt berg av arbete som jag inte alls vet vad jag ska göra med och massamassa annat som jag hade önskat var någon annans bekymmer och inte mina. Men nu är det som det är så då för man leva med det, för så är det att vara vuxen, osvosv etcetc..Ska simma med Sanne imorgon på morgonen så får man vell se hur mycket man orkar plugga efter det. Men jag både behöver och vser fram emot att få röra lite på mig.


Sov gott alla därute!

Av Hannah - 26 februari 2010 17:49


Uttråkad..

Av Hannah - 26 februari 2010 08:52


  Lolcats!

Av Hannah - 26 februari 2010 08:21


Yay! Helg..dock ensam, fy för det. Hemsökning av Gustafsviks motionsspår och nån burk Ben & Jerry kommer det nog bli. Hade hellre fått besök men när vädret är som det är ser jag nog hellre att alla nära och kära stannar hemma. Orka riskera att de fastnar mitt ute i ödemark pga att tågen inte fungerar i nordiska klimat. Dessutom har jag massa att plugga och jag har ju ändå mina änglar. Så, i'll survive I guess..

Ovido - Quiz & Flashcards