Hannah Eleonora Marianne

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Svårt att behålla fokus?

Av Hannah - 18 maj 2011 18:44

Lite kanske.. men det har varit en sjukt lång dag idag. Hann tillockmed klämma in ett i-landsproblem när mina bokflikar tog slut och jag var tvungen att lämna lägenheten för att köpa fler. Paniken var inte långt borta det vill jag lova! Eller kanske inte.. vad gör man inte för att få smita från den ack så underbare Ekelöf och bara någon sekund. Ett rikigt stycke man i bokformat, praktiskt värre! Hade jag inte redan haft en man i mitt liv, visserligen fyrfota med ordentlig hårväxt, så hade denne värdige författare varit en god kandidat. 


Diverse låttexter och annat mojs..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 17 oktober 2011 22:34

  Crazy face vid 0:25 - Men himla kul hade vi. 

Av Hannah - 6 oktober 2011 17:20

  Då: Hanna Elenora Marianne - Nu: Hannah Eleonora Marianne   Samma .. fast aningens annorlunda.  ...

Av Hannah - 18 september 2011 09:19

Jag är ca fem år gammal utan några större funderingar över tillvaron. Jag dansar och skuttar runt i en svart enorm hörsnkinnsoffa som har en stark doft av skinn. För varje skutt jag tar så sjunker fötterna ner djupt bland soffkuddarna och varje nytt ...

Av Hannah - 17 september 2011 22:59

Tårarna rinner fortfarande och ögonen svider, bokstavligen. Har suttit tårögd i nästan två hela timmar nu ikväll med min ena katt tätt intill. Har hört så mycket prat om filmen P.S I love you. Tänkte att den kanske kunde vara sevärd. Det är helt sant...

Av Hannah - 17 september 2011 08:32

Sitter med mitt morgonkaffe och funderar över tillvaron, allt som behöver göras idag och eventuell ordning att göra det hela på. Städa, plugga och pälsvårda mina monster som fäller ner hela min lägenhet. Dessutom kommer L. och hälsar på vid 16 idag o...

Ovido - Quiz & Flashcards