Hannah Eleonora Marianne

Alla inlägg under januari 2009

Av Hannah - 25 januari 2009 14:23


Jag vill blänga på de idioter som bröt sig in i min bil inatt, varför i hela helevet?! skaffa er egna saker istället för att tatta och förstöra för andra. Jävla puckon...-.-

 



Av Hannah - 24 januari 2009 21:53

 Den fete.

En korpulent man i sina bästa år, kunde till sitt förtret inte kamma sitt hår.

Sina armar korta och tjocka, ej håret kunde ordentligt håret kunde locka.

För att lösa sitt stora bekymmer, hans huvud helt plötsligt en mycket genial ide rymmer. 

Att sitt eget hår av våldsammt raka, och utav detta en portabel frisyr maka. 

Ej längre något problem han han, med en lockig frisyr så underbar. 


Horan.

En elak skata bodde på vår gata.

Denna styggelse till dam,i kyrklig närvaro ej är van. 

En rikigt slampa, låter män på hennes kvinnliga stolthet trampa. 

Tillfällig kontakt till höger och vänster, utför med gjädje alla tjänster. 

Den stackars lilla horan av en mild bris från halsen svänger.

Nedanför står bygdens befolkning och blänger. 


Bögen.

En pojke så gnistrande homosexuell, skulle på dejt just denna kväll. 

En mysig middag för bara de två, han var så nervös, hur skulle detta gå. 

In på restaurangen stiger en stilig man, helt utan regnbågsfärgad skam. 

Med en stark arm han from stolen pojken drar, och ger honom en kyss så underbar. 

 

Av Hannah - 24 januari 2009 18:09


Alltid är det något som blir fel:/

Av Hannah - 24 januari 2009 12:24

 Hojhoj!


Påtal om absolut ingenting, tja, ingenting.  som så sällan *hrm* förekommande kommentar i denna utomordentliga blogg så behöver jag städa, sällan att jag kommer göra det. I alla fall idag. Kan evetuellt komma att övetväga det imorgon. Imorgon hoppas jag också att jag kommer att kunna åka till mamma och hämta min assistent så att jag kan fortsätta slita ut mina bakböcker. Blåbärsbullar ftw! Hoppas jag iaf.


Något annat som man nästan skäms lite över eftersom att man inte visar någon form av bättring på den fronten är att jag har en tendens att bli sjukt elak när jag är trött. De som har varit ute för det vet, skäms och försöker bita mig hårt i tungan men tja, 50/50 att det lyckas och ibland slinker en groda prydd med kaktustaggar och huggtänder ut.


Var och klippte håret igår med, sällan stor nyhet i sig men utan tvekan välbehövligt. Blev riktigt nöjd själv måste jag säga. Dock pga sånt där vitt puder som de brukar vara bra på att hälla i håret så började det tråkigt nog mot kvällen slut mer efterlikna ett välskapt "knullrufs" än en nyklippt frisyr. Idag vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva hur den ser ut. Som tur är har jag med mig en snodd i bilen.


Äntligen februari och lön = tv på G!:D


Kram och puss tvåvåningsbuss


//hannah

Av Hannah - 20 januari 2009 12:01


Håll i er i hattrosetten mina kära undersåtar! 


Idag är det en stor dag, för tidanet har äntligen med mycket möda och besvär fått mitt stackars bredband att fungera igen! Lycka på taket så att säga;) Inplanerat idag har vi fika med Em och förmodat fika med syrran när hon slutat skolan. Mindre inplanerat men desto mer behövligt är diska, städa tvätta, hua! men jag tänker inte låta det gå så långt som förra gången, jag är inte kräsmagad på det sättet men då var det verkligen på den lägre delen av "oh, så trevligt" -skalan. Men som sagt så jobbar jag torsdag denna veckan och "that would be it"så det är ju inte som att jag saknar tiden till att ta itu med all denna oreda som jag lyckats placera i hörnen här hemma. 


Nytt på tapeten är den efterlängtade tv:n som jag hoppas kunna införskaffa i nästa månad. All ära till den robusta tjocktv:n jag har nu, men en ny lite mera slimmad modell vore inget som skulle skava i ögonvrån, alls för den delen. Till saken hör också att min nuvarande tv:n till och från osar hintar till bränt och att bildrören flimmrar på ett intressant sätt lite till och från. den är ett kärt arvegods som förhoppnigsvis ska få sin pension innan slutet på nästa månad. Jag ska också klippa mig(äntligen) och färga håret. Inget avancerat men bara så att utväxten som börjar titta fråm försvinner. Får se vad det blir:)


Kram på er alla!


//Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards