Hannah Eleonora Marianne

Alla inlägg under juli 2010

Av Hannah - 15 juli 2010 08:29


Hej alla!


Vet inte om jag borde börja med att ursäkta mig om att jag ännu en gång underlåtit att uppdatera min blogg. Jag måste dock få hävda att detta beror på vuxenliv och annat crap. Har min lilla blogg i åtanke iallafall och jag kommer inte att ta bort den även om det skulle bli så att jag inte skriver på den mer. Skulle vara om den blir avkativerad pga inaktivtet..men det vet jag inte riktigt hur det funkar.


Varför jag dagen till ära väljer att uppdatera bloggen är att jag äntligen fått tag på ett nytt boende. Det tredje i raden under den korta peroiden av ett ynka år. Men så är det när man inte trivs antar jag. Det första boendet var okay men eftersom att det inte var mitt hade det ändå en lustig känsla över sig, grankotten kan endast beskrivas med starka känslor formade av hat och avsky. Den nya lägenheten är fortfarande liten, 30 kvm är mer än kottens 22 kvm men betydligt mindre än varbergas 64 kvm.  Men bor stort sett granne med skolan vilket jag tror bara kommer att vara bra och så är byggnaden stort sett helt nybyggd. Vill inte flytta så långt bort från skolan och jurrebrudarna bara för att få bo hyffsat. Flytten går i början av september och jag hoppas att jag kommer ha hittat ett boende som jag verkligen trivs med. Länkarna är tagna från denna sida.


Planlösning (PDF)

Rundtur (Quick TIme)

Av Hannah - 2 juli 2010 09:31


Småasak måhända men jag tänker fortfarande vara lite imponerad av min nya lilla hårdborttagningsprodukt. Ett rosa "sandpapper" som man drar över benen och så försvinner alla hår långa som korta tillochmed stubb, dessutom billig. Jaa, nu låter allt som ett reklaminslag men det får det göra. Jag själv tycker det är så illa tråkigt att raka benen men vill ju fortfarande inte se ut som en lurvig apa om benen. Enklast möjliga lösning och gärna utan smärta, kladd, skärsår eller andra otrevligheter. Läste på en annan blogg att de inte tyckte att reslutatet höll sig länge, på förpackningen står det 5 -6 dagar jag kan intyga iallafall 2 av dessa.


Verktyget heter Epielette, prova gärna! 65 :- på Kicks.

Ovido - Quiz & Flashcards