Hannah Eleonora Marianne

Alla inlägg under juli 2009

Av Hannah - 30 juli 2009 00:03


Har varit i Örebro för allra första gången idag. Har kollat på lägenheten och skolan och lite runtomkring. Tror allt kan bli superbra, men det är inte heller några små fjärilar man har i magen. Är så nervös och spänd så jag kunde dö inför allt. Inför att lämna allt det gamla och att sparka igång allt det nya.


Hon som jag ska hyra av verkade supertrevlig, bra det iallfall:)


Saknar, känner mig patetisk...och saknar lite till. Men snart bor vi inte i samma stad ens, hoppas det gör saken lite bättre..


God natt!




Av Hannah - 27 juli 2009 21:36


tack och lov att det bara är en månad kvar..

Av Hannah - 26 juli 2009 21:48


Hittade en stump av en gammal kolpenna i sminkväskan, så nu ser man ut därefter, emobarnsvarning. Penna över, under och en bra bit runt ögonen. Tur det bara är jag och katterna här hemma så man slipper ge någon nån obehaglig hjärtattack. 


Sista dagen på min första semester någonsin idag, det är tråkigt att den är slut. Men lite skönt sammtidigt, har man lite sysselsättning om dagarna igen så man slipper gå hemma och grubbla. Det har varit två trevliga veckor, utan tvekan:) Mycket jogga, ut och gå och träffa trevliga människor. 


Kramkram



Av Hannah - 25 juli 2009 23:48


Phew, inte den första kvällen man sitter och ugglar framför datan och känner att man kankse skulle ta och försöka sova istället för att kladda på bloggen. Men i vanlig ordning kan jag inte sova...skitspel. 


Pratade med tjejen som jag ska få hyra i andrahand av idag. Hon skulle tydligen inte vara så mycket i lägenheten i augusti så jag skulle kunna flytta i lugn och ro. Vilket var skönt att höra. Var rädd att det skulle bli stressigt iochmed mammas bröllop (stavning?) och allt. Nu är boende, schema, flyttbilar, flytthjälp, skjuts så jag hittar till vart jag ska bo osv. Det mesta står klart nu. Bara min nuvarande lägenhet som jag ska bli av med. Sen är det adjöss med Tidaholm. Har inte rört mig så mycket som en millimeter från Tidaholms trygga ramar sen jag var fem, nu är jag inte ens säker på om jag någonsin kommer bo här igen. Hoppar från en stubbe till en annan fast denna gången vet jag inte avståndet till nästa stubbe, hoppas verkligen inte jag missar.


Är verkligen sjukt peppad till att får börja bli den jag velat vara sen jag var liten. Det kommer bli en enorm omställning, och det kankse inte går som på rälls alla gånger.  Men detta ska jag klara av, med eller utan hjälp.


Vart stoppar man känslor av saknad som enbart ställer till, som inte spelar någon roll och som bara gör att man sitter uppe halva natten istället för att sova...


Mimo och Bella sjunger acapella,

titta på dem så ofantligt snälla. 

 

En finstämd godnattvisa,

i vilken de John Blund prisa. 

 

Sov sött nu alla barn, 

i den trygga sängens varma garn.


Kram och godnatt allihopa!

Av Hannah - 23 juli 2009 21:42


Ptja, bland det sista man gör sig av med, separationsångest så det skriker om det..


http://www.blocket.se/skaraborg/Bostadsratt_valvardad_1_a_22723317.htm?ca=13&w=1

Av Hannah - 22 juli 2009 18:39


Nån som jag saknat att sakna, saknar mer än vad jag borde..och utan tvekan någon som jag inte alls vill sakna, tänka på eller ens reflektera över...försvinn ur mitt huvud, snälla du..

Av Hannah - 20 juli 2009 23:46


Fick en fästig idag, panik! En snuskig äklig liten skalbagge som gjorde ont (eller så är det jag som överdriver, lite)  Ush fy och blä på den, inte mysigt i nått hörn:/


Tror jag har ställt till det i färgstället med, hällt ut alla färgburkar på golvet och allt i en enda röra.  Så rullade en färgburk under en hylla så jag inte får tag på den alls, inte ens om man petar med en kvast. Färg och burkar över hela golvet i en salig röra...tror jag behöver städa..


urkork..

Ovido - Quiz & Flashcards