Hannah Eleonora Marianne

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hannah - 15 augusti 2011 07:17

Sommaren är slut och om ca 2 veckor börjar skolan igen.Tillbaka till min egna vardag men allt som hör till. Egentligen känns det riktigt skönt, att få tillbaka allt det som är vanligt och invant. Allt det som verkligen känns hemma. Tiden i Tidaholm har varit stundtals turbulent men ändå inte lika illa som jag tänkte att det skulle bli.


Oavsett vad folk må ha för åsikter så gillar jag äldrevård. Jag tycker faktiskt att det är roligt att få jobba med äldre. Jag vet att det är fler än en gubbe och gumma som jag kommer sakna och dessutom säkerligen bära med mig i mitt hjärta för resten av mitt liv. Händelsevis att de inte vet om vilket intryck de gjort på mig. Men å andra sidan så räcker det ju med att jag själv vet, framförallt M.E och G.F Gud vilka personligheter! 


Dessutom har jag fått umgås mycket mer med min släkt och familj än jag annars jag brukar göra. Med mina kusiner på 12 och 6 år. Egentligen är de lite mer som småbröder än bara kusiner. Vi har haft och dessutom säkert även förstärkt den relationen till varandra nu under sommaren. Det är inte en gång jag tyckt att jag fortfarande är starkare än äldsta kusinen och därefter brottat ner han på golvet. "Säg att du är en snäll pojke" haha. Dessutom har jag fått se mer av min kära mamma och hennes man, har besökte dem hela tre gånger denna sommaren vilket får räknas som mycket. Jag trivs verkligen i Limmared och längtar verkligen tills jag får åka dit nästa gång. Så mycket hjälp jag har fått av dem denna sommaren. Jag hoppas de vet och förstår hur otroligt tacksam jag är för att de gör för mig. Tacksam är jag även till mina morföräldrar som i mycket är mina största idoler. Fick jag bli som någon när jag blir stor vill jag bli som min mormor, men även min mamma då. Två otroligt starka kvinnor som jag är oerhört glad att få vara släkt med. Sist vill jag även tacka morbror med fru och min kära far. Nu blev detta mer ett tacktal än vad jag från början tänkt att det skulle blivit, men för mig är det verkligen viktigt att alla förstår hur glad och tacksam jag är för allt jag fått. 


Det var allt för denna gången. Kramar Hannah

Ovido - Quiz & Flashcards