Hannah Eleonora Marianne

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

En våg av bitterhet.

Av Hannah - 11 september 2011 19:47

Jag har fullt upp med att leva och vara bekymrad över verkligheten och därför skriver jag (typ) aldrig här längre. Det har istället blivit mitt personliga gnällplank eller en plats där jag kladdar i brist på annat. Detta tillfälle tillhör de båda tidigare nämnda grupperna. Jag orkar inte lägga tanke på framtida anställing när jag skriver detta. Men utifall framtida eventuell arbetsgivare skulle råka hamna på min obetydliga klagomur i framtiden så vill jag vänligen be denne att bortse från eventuellt innehåll. Om det är bra att ens ha med hypotetiska funderingar får bli en diskussion för en annan förhoppningsvis strålande dag. 


Till huvudsaken är att jag måste ventilera mina intensiva tsunamivågor av generell bitterhet. Det är helt otroligt hur bitter jag känner mig, allmänt och intensivt världshat eller bara generellt hat på manniskor som i mina ögon verkar snäppet mindre bittra än vad jag själv känner mig för tillfället. Palla vara bitter och missunsam, bli hetsk till tempramentet så fort nått av alla dessa hemska lyckliga kära par eller vackra blondiner med rakt hårsvall kommer gåendes. Jag vill svinga mina imaginära vapen och göra dem lika miserabla som jag för tillället känner mig. Det tjänar inte det minsta till, och jag är förhållandevis säker på att min bitterhet inte kommer att minska genom att bli mer irriterad. Egentligen så baserar sig allt i ren och skär avundsjuka, om inte jag får så varför ska alla andra få? Om inte jag är på bra humör nåde dig om du skulle vara det. Haha, det är galet så barnslig man kan vara ibland. Jag antar att man blir så vuxen som man gör sig för stunden.


Just precis nu är jag treåringen som ligger och skriker irriterande högljutt på golvet i godisbutiken. Baaah! 


Kent – Utan dina andetag ... Fu! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 17 oktober 2011 22:34

  Crazy face vid 0:25 - Men himla kul hade vi. 

Av Hannah - 6 oktober 2011 17:20

  Då: Hanna Elenora Marianne - Nu: Hannah Eleonora Marianne   Samma .. fast aningens annorlunda.  ...

Av Hannah - 18 september 2011 09:19

Jag är ca fem år gammal utan några större funderingar över tillvaron. Jag dansar och skuttar runt i en svart enorm hörsnkinnsoffa som har en stark doft av skinn. För varje skutt jag tar så sjunker fötterna ner djupt bland soffkuddarna och varje nytt ...

Av Hannah - 17 september 2011 22:59

Tårarna rinner fortfarande och ögonen svider, bokstavligen. Har suttit tårögd i nästan två hela timmar nu ikväll med min ena katt tätt intill. Har hört så mycket prat om filmen P.S I love you. Tänkte att den kanske kunde vara sevärd. Det är helt sant...

Av Hannah - 17 september 2011 08:32

Sitter med mitt morgonkaffe och funderar över tillvaron, allt som behöver göras idag och eventuell ordning att göra det hela på. Städa, plugga och pälsvårda mina monster som fäller ner hela min lägenhet. Dessutom kommer L. och hälsar på vid 16 idag o...

Ovido - Quiz & Flashcards