Hannah Eleonora Marianne

Alla inlägg under februari 2011

Av Hannah - 19 februari 2011 16:34

Gah, jag dör. Trött som ett as men nu är tentajäveln skriven iallafall. Gick den bra då? Nej, det gjorde den inte. Tror jag, fast jag vet inte. Tänker hoppas på att det gick hyffsat. Något sådant iallafall. Anyways..Var frammet och tröstköpte ett halsband efteråt som plåster på såren. Har letat efter ett halsband med svalor och nu har jag äntligen hittat ett! 80:- på lindex är inte mycket att bråka över och dessutom var det riktigt fint. Glad Hannah!


Vad som händer ikväll vet jag inte ännu, någon talade om fest medan andra talade om annat. Får se åt vilket håll det bär!

Av Hannah - 16 februari 2011 10:24

Trodde inte jag skulle komma ihåg lösenordet till min kära gamla blogg. Men det gjorde jag, uppenbarligen. Vet inte vad mer jag ska skriva. En mening som jag använt i de flesta publicerade och opublicerade inläggen på bloggen. Tror bloggen fungerar lite som en snuttefilt för mig numera. På den kan jag läsa om mig själv tidigare och inse att även jag tar mig framåt i livet när det känns som att allt egentligen står stilla. Jag är fortfarande kvar på juristprogrammet och nojar ungefär över samma saker detta året som förra året. Visserligen med förra årets kunskaper i bakfickan. Men fortfarande noja, that's what i do.


Min egentliga ursäkt till att skriva här är att jag har omtenta och tusen andra saker både i och utanför skolan att fundera över. Eftersom att jag ibland har sjukt svårt att sortera och fokusera på en sak i taget blir det ibland motsatt effekt och jag fokuserar på allt sammtidigt. Vilket leder till totalt huvudkaos och generell överhängande panik. Ungefär som nu. Allt har jag tillfogat mig själv och har bara mig själv att skylla, det kommer lösa sig. Men innan dess är allt mest pina. Desstutom för att whina ytterligare har vi muntlig framställning på tisdag nästa vecka iform av ett KU-förhör. Med min ihållande tunghäfta och obefintliga kunskaper i maktspråk kan jag ärligt skriva att jag är livrädd för denna redovisning. (hur patetiskt det än må låta.) Muntliga saker är verkligen min häl. Är det något jag behöver öva på så är det definitivt det.

Ovido - Quiz & Flashcards